dinsdag 17 juli 2012

Fun Fun Fun

29 juni vertrok ik voor 9 dagen naar Spanje , ik ging niet met mijn ouders maar met een soort van vereniging (ik weet niet precies hoe ik het moet noemen) die vakanties in binnen- en buitenland organiseren.
We gingen met de bus en dat was best lastig want we moesten in de bus slapen en dat ligt echt slecht !
16 uur in een bus zitten is echt niet leuk , maar gelukkig was de vakantie echt GEWELDIG.
1 van de activiteiten was naar een waterpretpark gaan en een attractiepark en dat is waar ik het nu over wil hebben.
 Dit is een haven in Spanje.



Het eerste waar ik over ga vertellen is "Port Aventura" het attractiepark.
Port Aventura lijkt een beetje op Disneyland maar ik denk dat Disneyland toch net iets groter is. Je kan er voor een dag naartoe gaan maar je kan er ook in een hotel blijven overnachten net als Disneyland.
Er zitten echt leuke attracties in het park. 



 Deze attractie hierboven is de "Furius Baco" , je wordt in 3 seconden afgeschoten tot 135 km/h dat was echt zot snel , Maar toch echt geweldig ! 
 De witte attractie die je hier ziet is de "Shambhala" en die is echt hoog. Eerst was ik echt bang om die te doen maar ik was echt blij dat ik hem gedaan heb want hij is echt leuk. Een vriendin van mij is in de attractie zelf flauwgevallen ! Misschien geloof je me niet maar echt het is echt waar , ze had super veel schrik en is flauwgevallen , gelukkig heeft ze niks voorgehad. 
De rode attractie is de "Dragon Khan" dat is ook een leuke attractie en hij gaat echt vaak overkop ik denk zo'n 8 keer. 


Natuurlijk zijn er nog attracties in Port Aventura maar deze 3 vond ik het leukst en daar wou ik eigenlijk zeker iets over vertellen. Nu ga ik vertellen over Aquadiver. Aquadiver is een openlucht waterpretpark en het is daar echt leuk ! Toen wij waren gegaan was er wel wind waardoor ik het vaak koud had , maar eigenlijk vond ik dat niet zo erg want het was echt leuk. 

Er zijn daar veel leuke glijbanen en het is daar echt groot ! Er zijn kleine snackbars waar je iets kan kopen om te eten en te drinken. Als je per ongeluk je bikini vergeet dan is dat helemaal niet erg want daar is een klein winkeltje met mooie bikini's die je daar kan kopen.


Natuurlijk zijn dit niet de enige glijbanen er zijn er nog meer. Maar ik heb alleen van deze een foto getrokken.

Spanje was echt leuk en ik wil er zeker nog is naartoe. Als je ooit is naar Spanje gaat en je krijgt de kans om hiernaartoe te gaan dan moet je echt gaan want het is daar echt leuk !

Fijne dag verder x 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen