woensdag 25 juli 2012

Let's Cook


's Morgens eet ik meestal Brood met jam of ontbijtgranen maar ik varieer mijn eten graag. Daarom dat ik deze week als ontbijt is iets anders  maakte en dat wil ik nu met jullie delen.
Zoals je op de foto kan zien gebruikte ik simpele ingrediënten en het is echt niet veel werk.




Ingrediënten :

  • Natuur yoghurt 
  • Vloeibare honing
  • Een halve Mango
  • Een appel 





Eerst heb ik de hoeveelheid yoghurt dat ik zou eten in een kom gedaan , daarna heb ik een halve Mango in stukjes gesneden en dan de appel.



Wanneer de Yoghurt , mango en appel in de kom waren heb ik er 4 eetlepels honing bijgedaan (Ik hou van honing) en dan alles geroerd en vermengd.


Dit was het eindresultaat , het ziet er niet echt lekker uit maar het was wel lekker. Natuurlijk hoef je niet dezelfde ingrediënten te gebruiken je kan er ook andere fruitsoorten inzetten of iets anders wat je lekker vindt. Wat ook lekker is is yoghurt met honing en perzik dat vind ik ook heerlijk.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden , Daag x 


2 opmerkingen:

  1. Mmh ziet er lekker uit! Wil je op je blog een volg button zetten zodat ik je kan volgen?
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje , Tuurlijk ik zal er meteen 1 zetten (: xx

      Verwijderen