zondag 15 juli 2012

Movie Time !

Iedereen kijkt wel eens een film. Ze zorgen voor een zekere ontspanning.
Iedereen heeft ook zijn eigen voorkeur voor films , misschien kijk je graag een spannende thriller of een komedie die je buikpijn geeft van het lachen.
Ik heb niet echt een voorkeur ik kijk alles graag maar dat boeit nu even niet.
Nu wil ik het over een film hebben die ik net gekeken heb.






Vandaag ging ik naar de cinema , eindelijk , want het was echt al heel lang geleden ! De laatste keer dat ik naar de bioscoop ging was in november 2011 waar ik Breaking dawn part 1 ging kijken.
Vandaag ging ik weer naar een Kristen Stewart film namelijk : Snow White and the Huntsman.
Waarschijnlijk heb je al van de film gehoord of heb je hem al gezien maar ik zal jullie toch maar even de trailer laten zien.




Snow white and the Huntsman is een remake van het sprookje Sneeuwwitje maar nu met een kleine griezelige touch.
Er komen soms beelden in waarvan ik meteen "Eik" moest zeggen , maar echt vies waren ze eigenlijk niet. Het verhaal is ook een heel klein beetje anders , maar als je vroeger Sneeuwwitje gezien hebt dan ga je het zeker wel herkennen.

Deze film is een echte aanrader als je wel in bent voor fantasie en sprookjes en toch nog een beetje actie
en misschien een klein beetje romantiek.
Ik hoop dat ik jullie zin heb gegeven om deze film te zien. :)

Daag x  




1 opmerking: