zaterdag 21 juli 2012

Wishlist


Iedereen heeft zo zijn eigen wenslijst van spulletjes dat ze graag willen of echt nodig hebben.
Ik heb hier mijn wensen op een rijtje gezet het zijn gewoon dingen die ik heel graag wil het is niet dat ik ze echt nodig heb.







Ik wil heel graag een iPhone en veel mensen hebben dat. Meestal ben ik jaloers op die mensen :p
Ik denk dat ik ervoor ga sparen.


Ik wil heel graag deze ketting hebben maar ik weet niet waar ik hem moet vinden.

 Ik wil super graag een hondje , veel van mijn vriendinnen hebben er 1 en die zijn zo schattig en zo leuk om mee om te gaan.



Ik zou heel graag blauwe of grijze ogen willen hebben , ik vind dat zo prachtig !
Als ik iemand zie met blauwe ogen kan ik er echt naar zitten staren. Ik heb zelf bruine ogen ik heb er al aan gedacht om kleurlenzen te nemen maar ik weet niet of ik dat wel zou doen.



Last but not least wil ik ook heel graag een pyjama van David & Goliath ik vind ze echt schattig en grappig.

Wat is jullie wenslijst ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen