zondag 5 augustus 2012

Favoriete New Look Producten


New Look is sinds kort 1 van mijn favoriete winkels geworden. Ik heb nog niet echt de kans gehad om er vaak naartoe te gaan maar iedere keer als ik ga vind ik wel iets moois. Ik ga jullie nu zoals de titel zegt tonen wat mijn favoriete producten zijn die ik uit de New Look heb.





Eerst toon ik jullie de accessoires geen juwelen maar 2 portemonnees. De linkse waar de muffin op staat is een kleine portemonnee waar ik gewoon muntjes in zet. Die koste € 4,99.
De andere , de rechtse , is een grote portemonnee waar ook muntjes in zitten, geld in briefjes, mijn ID , klanten kaartjes etc. maar ik weet de prijs van deze portemonnee niet meer.


Deze schoudertas vond ik super schattig. Hij is redelijk klein maar er geraakt echt veel in ! Ik kocht hem in sale en betaalde er dus maar € 3 voor en hij kostte eerst € 12,99 dus dat was echt een koopje.


Het volgende wou ik al super lang maar vond ik nooit een broek met een Hoge Taille. Hij is nog helemaal nieuw en ik heb hem nog niet aangehad hij kostte € 22,99. Ze hadden hem ook in Bordeaux maar ik koos voor de blauwe. Een broek met een Hoge Taille is geschikt voor als je korte benen hebt want deze broek laten je benen langer lijken en tonen je vormen meer.





Toen ik deze hoodie zag was ik meteen verkocht ! Ik vind deze hoodie zo schattig vooral met de kleine oortjes op de kap. Ik herinner mij de prijs niet meer maar ik denk dat hij € 20 kostte.



Ik weet niet echt welke naam ik moet geven aan deze soort pull maar ik vond hem echt schattig. Hij kostte € 14,99 en hij is een beetje doorzichtig maar je ziet er wel een patroon in. 




Dit waren mijn favorieten kledingstukken van New Look, dit zijn niet mijn enige producten van New Look hoor. De volgende keer dat ik naar New Look ga dan zou ik graag nog een tas kopen en ook juwelen want eigenlijk hebben  ze daar wel leuke juwelen maar ik koop ze nooit.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Daag x 





1 opmerking:

  1. Ik heb nog nooit iets bij new look gekocht, maar het ziet er heel leuk uit!
    xx♥

    BeantwoordenVerwijderen