woensdag 15 augustus 2012

Lange kettingen stash



















Ik ben verzot op juwelen , maar ik koop ze eigenlijk bijna nooit omdat ik van mezelf weet dat ik ze niet vaak zal dragen. Toch koop ik wel redelijk vaak kettingen het liefst lange kettingen. De laatste tijd heb ik er wel geen gekocht want ik weet dat ze er toch maar aan een naald zitten te hangen en ik ze niet draag. Een paar van mijn kettingen gaf ik aan mijn nicht omdat ik ze niet droeg en zij vond ze mooi.
Mijn punt is eigenlijk dat ik nu met jullie mijn lange kettingen ga delen.





Ik zal op voorhand al zeggen dat al mijn kettingen uit de six komen buiten 1. Ik weet niet waarom maar ik heb altijd de neiging om alleen kettingen in de six te kopen.

Als ik een uilen ketting zie of een uilen ring of uilen oorbellen word ik gek vanbinnen. Ik ben er dol op ! Alhoewel ik ze eigenlijk bijna niet koop , maar ik vind ze wel super ! Deze ketting kwam ook uit de six , ik weet wel de prijzen niet sorry.



Ik weet nog dat er een tijd was waarop veel mensen deze ketting hadden en ik was er zo jaloers op ! Ik vond deze ketting nooit in geen enkele winkel maar uiteindelijk heb ik hem wel gevonden en hij kwam ook uit de six.



Dit is de enige ketting die niet uit de six komt , deze ketting heb ik gekregen van een vriendin en hij komt uit de claires


Deze ketting heb ik ook van een vriendin gekregen en deze komt ook uit de six. 


Deze ketting heb ik eigenlijk niet lang geleden gekocht en het prijskaartje hangt er nog aan , deze ketting kostte € 8,95.


Deze ketting kreeg ik van een vriendin voor mijn verjaardag.


 Hij gaat ook open en ik denk dat ik er een foto tussen kan zetten maar ik heb het nog niet geprobeerd.


Veel mensen hadden deze ketting ook een bepaald moment en ik vond hem echt schattig dus heb ik hem ook gekocht.



De laatste 3 kettingen kwamen ook uit de six maar dat heb ik er niet meer bijgeschreven.

Toedels x 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen