woensdag 29 augustus 2012

Londen , Here I come !



Eindelijk mag ik naar Londen ! Ik wou het al heel lang omdat ik er nog nooit geweest was en ik het super graag is wou bezoeken. Het is nu 8 u 02om 10 u 56 vertrekt mijn trein richting Londen maar we vertrekken om 9 uur al richting het station. Om 11 u 50 (uur van Groot-Britanië) komen we aan in Londen. vanaf het station nemen we een taxi die ons naar ons hotel brengt.

We gaan van alles bezoeken in Londen , door Londen stappen en shoppen. Shoppen in Londen wou ik ook super graag doen want ze hebben daar super leuke spulletjes.

Ik kan al niet meer wachten tot als ik in Londen ben , de Britse mensen horen praten. Ik vind hun accent echt geweldig, sprak ik ook maar zo leuk Engels. Londen is echt 1 van mijn favoriete steden ook al is het de eerste keer dat ik er naartoe ga.

Maar ik moet nu stoppen met typen en mij verder klaar gaan maken.
Hopelijk hebben jullie nog een leuke vakantie voor zolang het nog vakantie is.
Doei x 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen