vrijdag 17 augustus 2012

Palmolive Douchegel


Ik hou heel erg van zeepjes , vooral als ze een speciale geur hebben. Ondanks mijn liefde voor zeepjes durf ik ze meestal niet te kopen want ik heb schrik dat ik er een allergische reactie op zou krijgen.
Ik gebruik al een hele lange tijd de Palmolive douchegels en nu toon ik jullie de 3 Palmolive douchegels die ik voor het laatst gekocht heb.




De Palmolive Ayurituel Joyous douchegel klinkt jullie vast bekend in de oren. Ik heb hem op verschillende blogs voorbij zien komen en besloot om hem zelf ook is te kopen. Ik gebruik hem nu al 2 weken en ik ben er zeker tevreden over. Hij heeft een zacht fruitige geur die  mij op een of andere manier toch wel een ontspannend gevoel geeft.


Deze douche gel heb ik onlangs is bij mijn nicht getest en ik was er meteen verliefd op. Ik hou van vanille geuren dus dat was al een pluspunt. Deze douchegel ruikt niet 100 procent naar vanille dat komt door de amandel olie die er bijzit. Deze zeep gebruik ik het liefst in de avond ik heb geen idee waarom , ik heb dat gewoon liever.


Deze douche gel gebruikte ik deze ochtend. Eerst dacht ik dat de douche gel naar sinaasappels zou ruiken maar toen ik rook klopte dat niet echt ik vond het eerder naar citroen ruiken. Dus ik besloot te lezen wat er werkelijk in zat. Mandarijn en Citroengras-extract die combinatie geeft een frisse geur en een fris gevoel , ideaal dus om je dag mee te beginnen.



Wat zijn jullie favoriete douchegels ? x

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen