donderdag 9 augustus 2012

Tv Shows


Op dagen dat ik niets te doen heb kan ik soms een hele dag in mijn Pyjama blijven en mijn favoriete Soaps kijken. Ik heb een stuk of 3 series die ik elke week volg. Maar sinds kort begin ik ze op het internet te kijken want ik vind dat 1 aflevering per week VEEL TE WEINIG is. Bij deze wil ik met jullie mijn Favoriete Soaps delen.




Nr 1: Pretty Little Liars 




Pretty Little Liars is een tienerdrama/mysterie televisiereeks die gaat over het leven van 4 meisjes : Emily, Hanna , Aria en Spencer. Na de verdwijning van hun vriendin Allison valt hun vriendschap uit elkaar maar een jaar later krijgen ze vreemde berichten van een anoniem persoon die zichzelf "A" noemt. (Daarom staat er een grote A op de achtergrond van de foto) 

Pretty Little Liars is naar mijn mening echt leuk en ik ben eraan verslaafd ! 



Nr 2 : America's Next Topmodel 




America's next top model is eigenlijk een realitytelevisieprogramma die gaat over meisjes in Amerika , meer bepaald de Verenigde Staten , die model wil worden. Deze meisjes worden uitgedaagd met allerlei opdrachten. De beste 6 die overblijven gaan dan naar het buitenland waar de wedstrijd verdergaat. Ze gaan echt overal in Cycle (seizoen) 11 kwamen ze zelfs naar Amsterdam. De serie wordt gepresenteerd en in elkaar gestoken door de bekende supermodel Tyra Banks.


Openingslied Cycle 14 



Nr 3 : Revenge 



Revenge is een serie die gaat over een meisje genaamd Emily Thorn. Emily Thorne keert terug naar The Hampton om er zogezegd de zomer door te brengen. Ze huurt een huisje naast de villa van de familie Grayson. Maar dat doet ze niet zomaar: als kind kwam ze vaak naar The Hamptons. In werkelijkheid heet Emily eigenlijk Amanda Clarke. Haar vader is lang geleden bedrogen en bestolen geweest door de familie Grayson en nadat haar vader in de gevangenis overleden is, keert ze terug om wraak te nemen op iedereen die hieraan heeft meegewerkt. Bovenaan haar lijstje staat Victoria Grayson, de moeder van de familie Grayson, met wie haar vader ook een affaire heeft gehad maar hem ook heeft laten vallen ten voordele van haar echtgenoot.Emily probeert  om, zonder al te veel op te vallen, haar wraak te nemen. Maar dat gaat niet zo gemakkelijk want er komen veel obstakels.


Revenge kan je nog niet op tv zien in Belgiƫ en Nederland denk ik ook daarom kijk ik deze serie Online.


Wat zijn jullie favoriete series ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen