vrijdag 14 september 2012

Oh So Sweet


Eigenlijk ben ik geen grote snoeper maar af en toe eet ik toch graag snoep. Waar ik vooral van hou is snoep die ik niet ken dus vooral eigenlijk snoep uit een ander land.  Deze blogspot gaat eigenlijk over het snoep die ik bewaar in mijn kamer in 1 van de schuiven van mijn nachtkastje.




Eerst en vooral toon ik jullie het gene waarvan ik het meeste heb en dat zijn namelijk ... M&M'S ! Niet dat ik een grote M&m's fan ben maar in Londen kochten we in M&m's world gewoon veel M&m's want ze hebben daar zoveel verschillende kleuren dat we hier niet hebben.



Nu het volgende, eigenlijk waar ik het meeste fan van ben zijn lolly's dat is zowat mijn lievelingssnoep. Vooral die van Chupa Chups vind ik lekker.


De 3 in 1 smaken chupa chups vind ik echt lekker , deze kocht ik in Spanje in de zomervakantie. 
De smaken zijn : banaan mango aardbei , sinaasappel aardbei kiwi (maar deze vind ik eigenlijk niet lekker) en ananas mango kiwi. 


Deze lolly's kocht ik eigenlijk onlangs nog in kruidvat omdat ze maar euro kostte. De smaken zijn : banaan met aardbei en Coco's met ananas. 


De linkse is watermeloen smaak, die daar naast is cola smaak maar je tong wordt er van zwart , die daar naast is limoen smaak en van de rechtse heb ik geen idee van hoe die smaakt.


Hmmm Hershey's dat is op het moment nu echt mijn lievelings chocola ! Normaal kan je deze chocola niet in Belgiƫ kopen maar ik zag deze liggen in kruidvat (ik vond het eigenlijk vreemd dat die in de kruidvat lag) en moest hem meteen hebben !


Skittles ! De groene is best wel lekker enkel die oranje skittels vind ik niet lekker. Het bruine pakje heb ik nog niet geproefd.



Last but not least zijn de Jelly Bean snoepjes uit de hema , hier was ik een tijd erg aan verslaafd. Maar die verslaving is nu voorbij ik vind ze wel nog altijd lekker. Ze kostte denk ik ongeveer 2,50 euro maar ik ben niet zeker.


Op deze foto lijkt het alsof ik al meer dan de helft heb gegeten maar eigenlijk niet hoor.

Wat zijn jullie favoriete snoepjes ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen