donderdag 27 september 2012

Oorbellen



Gisteren ging ik bet bevende handjes en een kloppend hart naar de juwelier. Ik ging eindelijk mijn 2de gaatje laten schieten. Op zich deed het eigenlijk niet echt pijn en was er eigenlijk niks om nerveus over te zijn. Toch was ik heel nerveus want toen ik voor het eerst gaatjes liet schieten was ik jonger dan 1 jaar, dus ik herinner mij daar niks meer van.
Hierboven zie je een foto van mijn 2de gaatje in mijn rechteroor , een paar mensen hebben me al gevraagd waarom ik niet aan beide kanten 1 heb laten zetten maar eigenlijk heb ik daar geen antwoord voor. Ik wou gewoon eerst aan 1 kant beginnen om te weten hoe het staat en eigenlijk vind ik het best wel stoer.




Vroeger , een paar jaar terug 3 jaar of zo , was ik altijd wel gefascineerd door piercings en zo vooral voor oorpiercings maar ik heb er nooit echt aan gedacht om er zelf 1 te zetten. Tot als mijn vriendin vroeg of ik met haar mee wou gaan om een gaatje bij haar te laten schieten toen heb ik ook besloten om het bij mezelf te doen nadat ik de toestemming van mijn ouders heb gekregen.

En eigenlijk ben ik nog altijd gefascineerd door oor piercings dus ben ik op zoek gegaan naar verschillende soorten oor piercings.

























Het is niet zo dat ik ze allemaal even mooi vind maar ik vind ze allemaal wel iets hebben. Er zitten verschillende soorten tussen dat ik nog niet gezien had zoals de 3de foto net boven deze tekst , ik had wel iets gezien dat erop leek maar niet specifiek die. Morgen ga ik terug naar diezelfde juwelier niet voor mezelf maar voor een andere vriendin van mij zij wilt ook een 2de gaatje laten schieten maar dan wel vanboven in haar oor zo in dat kraakbeen. 

Hebben jullie verschillende gaatjes in jullie oor of hebben jullie helemaal geen gaatjes ? 

2 opmerkingen: