zaterdag 22 september 2012

Shoplog Kruidvat




Gisteren ging ik na school even langs kruidvat omdat ik een nieuwe shampoo nodig had maar dat was niet het enige dat ik kocht. Ik heb zo een dingen heel vaak voor ik ga naar een winkel voor 1 of 2 dingen en ik stap buiten met 5 artikelen.




Dit is waarvoor ik echt naar de kruidvat ging om een shampoo te kopen maar als ik een shampoo koop dan moet ik gewoon de bijhorende conditioner kopen want dat vind ik fijn.
Ik kocht de shampoo van Garnier het is gemaakt voor moeilijk glad te maken haar want ja mijn haar is moeilijk glad te maken.
Ik betaalde voor de shampoo € 2,29 en voor de conditioner betaalde ik dezelfde prijs.


Het volgende dat ik kocht is ook een shampoo want ik kon niet kiezen welke ik moest nemen dus ik nam ze gewoon alle twee mee. Deze shampoo is ook van Garnier. Hij is gemaakt voor droog en beschadigd haar , ik weet niet echt of mijn haar beschadigd is maar ik heb wel droog haar.
Hiervan kocht ik de shampoo , conditioner en het haar masker. De shampoo kostte € 2,29 de conditioner ook en het haar masker kostte € 4,99. Eigenlijk vind ik dat ze vrij goedkoop zijn in de supermarkt ligt de prijs meestal hoger.


Normaal gezien koop ik nooit shampoo van Garnier maar een vriendin raadde me deze shampoos aan dus zal ik ze maar is uittesten. 

Het volgende lijkt misschien een beetje belachelijk en niet meer voor mijn leeftijd maar ik was helemaal betoverd toen ik het zag. Shampoo en douchegel van prinsessen ! De dop heeft zelf een kroontje , wie wilt dat nu niet ?! Spijtig dat er hier geen conditioner of body lotion van bestaat anders had ik ze zeker gekocht. De shampoo en douche gel kostte beiden € 1,99. Ik kocht deze 2 producten niet enkel voor mezelf maar ook voor mijn 5-jarig zusje die ook helemaal enthousiast werd toen ze het zag.


Ik varieer graag in douche gels en parfum's en shampoos eigenlijk in alles wat een geurtje heeft want als ik 1 bepaalde geur blijf ruiken dan vind ik het op een bepaald moment gewoon stinken.
Daarom toen ik deze zeep zag wou ik hem meteen hebben het is de nieuwe zeep van Fa. Deze Pink Passion zeep ruikt echt naar alles wat roos en zoet is. En hij kostte maar € 2 dat is toch een koopje niet?


Naast badproducten kocht ik ook andere dingen zoals bv nagellak. Ik had nieuwe kleurtjes nodig en die kocht ik ook. De lakjes zijn van catrice. Ik wou graag een rode kleur want mijn andere rode lakjes waren op dus ik had dringend een nieuwe nodig.


Maar ik zag ook een roosachtig paars en die wou ik ook hebben want ik vind het een hele mooie kleur. 
De rode nagellak is nr 690 : Fred Said Red en da roosachtige paarse nagellak is nr 190 : Wrapped Around my Finger


Axe Axe Axe (voor vrouwen) dat is deo die ik de laatste tijd heel veel gebruik maar eigenlijk ben ik hem stiekem beu geroken. Axe is eigenlijk wel een heel goed merk ik heb een paar vriendinnen die zelfs de mannen deo gebruiken en ze zijn er heel tevreden over. Gisteren stond ik ook op het punt een mannen deo van Axe te kopen maar toen zag ik deze Usha├»a deodorant staan en een vriendin van mij heeft deze ook en ik vind hem onwijs lekker ruiken ! Deze deodorant kost € 3,99.


Last but not least kocht ik ook een kam of borstel ik weet er de juiste benaming niet voor. Mijn zus is mijn andere kam kwijt gespeeld  - geen idee hoe ze hem kwijt is geraakt - maar ik had dan toch wel een nieuwe nodig. De linkse borstel (de zwarte) is van het merk zenner en hij kostte € 3,99. De rechtse kam (de groende dus) heb ik gratis gekregen omdat ik iets van Garnier gekocht had.


Zo dit was alles wat ik gekocht had. Ik hoop dat jullie het leuk vonden.

Wat zijn jullie favoriete Shampoos en deodorants ? 

1 opmerking:

  1. Wat een leuke shoplog! Dat kroontje op die shampoo's doet het hem echt!

    BeantwoordenVerwijderen