maandag 10 september 2012

The Body Shop




De laatste dag toen ik in Londen was stapten we is The Body Shop binnen. Daar verkopen ze praktisch eigenlijk volledig dezelfde producten als in België en waarschijnlijk ook als in Nederland. Daarom twijfelde ik of ik niet beter gewoon de producten in België zou kopen in plaats van in Londen maar toen viel mijn oog op een product dat ik nog niet in België had zien liggen.




Ik kocht 3 producten in The Body Shop en als eerst wil ik jullie de Body Butter Duo tonen. Deze had ik nog niet in België zien liggen misschien hebben ze die hier wel en heb ik er gewoon nooit echt op gelet of misschien hebben ze die hier ook niet.


De Body Butter Duo heeft eigenlijk 2 verschillende Body Butter's in 1 daarom heet het ook 'Duo'. 1 Body butter voor de normale huid zones en de andere voor de droge huid zones. Deze Body Butter heb je in verschillende geuren : aardbei , chocola , bosvruchten , ... Maar ik koos voor Vanille omdat ik die het lekkerst vond ruiken en vanille is toch wel 1 van mij lievelingsgeurtjes.


Op de foto hierboven zie je dat de Body Butter's in 2 zijn gesplits. De linkse kant is voor de normale huid zones en de andere kant is voor de droge huidzones. Ik gebruik de droge huidzones vooral voor mijn ellebogen en mijn wangen want dat zijn de meest droge zones op mijn lichaam. 
Deze Body Butter kostte 15 pond wat ongeveer 18 euro is. 

De 2 volgende dingen die ik gekocht heb toon ik meteen samen want eigenlijk heb ik gewoon 2 keer hetzelfde gekocht maar elk heeft een andere geur. 
Ik kocht desinfecterende handgel. De Desinfecterende handgel van The Body Shop zijn wel iets duurder dan die van de kruidvat maar ze ruiken wel beter. 


De handgels van The Body Shop ruiken namelijk niet naar alcohol (eigenlijk kan je de alcohol geur wel een beetje ruiken maar hij valt niet echt op) ze hebben allemaal een geurtje gekregen. Deze had ik wel al in België zien staan maar enkel die met de Coco's geur ( de linkse heeft een Coco's geur) die met de pompelmoes geur had ik echter nog nooit gezien daarom wou ik hem zeker hebben. Als je niet van de geur van  pompelmoes of coco's  houd dan moet je deze zeker niet kopen want je hadden zullen echt wel voor een tijdje naar pompelmoes of coco's ruiken. Ze kosten elk 2,50 pond  wat ongeveer 3 euro is.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en nog een leuke dag verder !

Xx-jes

3 opmerkingen: