vrijdag 26 oktober 2012

Movie Time




Onlangs ging ik nog is naar de bioscoop en als alles goed gaat dan ga ik binnenkort nog is. Er zijn zoveel leuke films die in de bioscoop zijn of die nog moeten uitkomen en ik wil ze allemaal zien jammer genoeg kost het allemaal best wel veel als je elke week naar de bioscoop gaat.
Maar goed de film die ik zag was Taken 2 en het was echt een leuke film !




Taken 1 en 2 zijn beiden actiefilms die gaan over een ontvoering. In taken 1 word Kim de dochter van Bryan ontvoerd door een maffia die aan vrouwenhandel doet. In taken 2 worden de ouders van Kim ontvoerd. Dit is de hele korte samenvatting van beide films. Als je graag naar actiefilms kijkt dan vind ik deze wel een aanrader

Dit is de trailer van Taken 1

Dit is de trailer van Taken 2

Als alles goed gaat dan ga ik misschien zondag nog is naar de bioscoop en dan ga ik de film Ted kijken. Waarschijnlijk hebben jullie al van die film gehoord , de film gaat namelijk over een teddybeer. Nu zou je denken een Teddybeer ? Dat lijkt op een kinderfilm maar NOW WAY GOSEE Ted is namelijk helemaal niet bedoeld voor kinderen en is een afrader voor kinderen onder de 12 jaar. 
Maar Ted is eigenlijk wel een humoristische film de trailer liet me eerlijk gezegd al lachen.

De trailer van Ted 

Ik wil ook zeer graag het laatste deel van Twilight kijken want ik ben een Twilight fan. Het laatste deel lijkt echt anders te zijn dan de andere delen veel beter gewoon ! Ik wel nooit de boeken gelezen omdat ik eerst de films gezien heb waardoor ik geen zin meer heb op de boeken te lezen. 

Welke films hebben jullie onlangs gezien of willen jullie graag zien ? 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen