vrijdag 19 oktober 2012

Parfum

Vrijdag 12 oktober vierde ik mijn 14de verjaardag. Eerlijk gezegd keek ik er erg naar uit om 14 te worden want bijna al mijn vrienden waren al 14 en ik nog steeds 13 daarom wanneer mensen mij vroegen hoe oud ik was zei ik meestal gewoon dat ik al 14 was.
Ik had een hele fijne en gezellige verjaardag ik heb het niet echt gevierd ofzo maar ik ben gewoon gezellig thuis gebleven met de familie enzo ik vond het gewoon leuk.
Waar het nu eigenlijk echt over gaat is de parfum die je hieronder ziet.



Ik kreeg van mijn beste vriendin een parfum van Dior "Hypnotic Poison". Deze parfum had ik ooit eens gekregen in een staaltje en ik vond hem echt geweldig ruiken dus ik wou hem hebben in een parfum fles maar ik wist nog niet hoe ik hem ging kopen want mijn ouders vinden dat redelijk duur gewoon maar voor parfum en ik had niet genoeg zakgeld. 
Dus heeft Sabrina (mijn beste vriendin) hem voor mijn verjaardag gekocht ! Sabrina nogmaals ik ben er echt super blij mee en echt dank u dat je hem voor mij gekocht heb !


Het flesje van deze parfum vind ik eigenlijk niet zo heel speciaal maar ik vind hem wel iets hebben.
De parfum heeft een zachte geur en best wel zoet en fruitig. Ik weet niet echt of dit klopt want ik ben namelijk heel slecht in geuren omschrijven maar ik denk wel dat dit ongeveer goed is. 

De noten van de parfum zijn : 

  • Karwij ( dat is een soort plant , ik kende deze plant zelf niet)
  • Bittere Amandelen
  • Jasmijn Sambac
  • Mos ( dit had ik helemaal niet verwacht ik wist niet dat ze dat in parfum deden)
  • Jacarander hout 
  • Vanille
  • Muskus 
Kende jullie deze parfum al ? 






1 opmerking: