zaterdag 24 november 2012

My favourite music


Het is al een tijdje geleden dat ik nog een blog bericht heb geschreven maar dat kwam omdat het de laatste tijd een beetje druk was waardoor ik niet echt de tijd had om iets te schrijven.
Maar goed hier ben ik dan weer met een nieuw berichtje !
Ik ben eigenlijk wel een beetje gehecht aan muziek maar ik denk iedereen een beetje. Als ik heel vrolijk ben dan luister ik graag naar happy muziek en als ik dan een beetje down ben dan luister ik ook meestal naar trage liedjes. In dit artikeltje laat ik jullie mijn favoriete liedjes van het moment is horen.




Mijn muziekstijl is een beetje gevarieerd ik heb niet 1 vaste muziekstijl waarnaar ik de hele tijd luister. Maar er zijn wel muziekstijlen die ik dan weer niet luister omdat dat echt niet mijn ding is.

Het eerste liedje waarvan ik echt verzot op ben is Little Things - One Direction. 
Het is een traag liedje en ik hou ervan. Vooral dat de muziek gemaakt is met een gitaar , waarschijnlijk komen er ook nog andere instrumenten in voor maar ik vind liedjes met gitaren in bijna altijd geweldig.
Ik hou er ook van dat dit liedje ook echt zo een betekenis heeft en dat veel tiener meisjes zich kunnen terug vinden in dit liedje.



Het volgend liedje is ook van One Direction , misschien heb je het al door. Maar ik ben een  Directioner ! Ik ben echt al een hele lange tijd fan van hun. Het is denk ik de eerste keer dat ik zo lang fan van een bekend persoon ben. Toen hun album Take Me Home eindelijk uitkwam heb ik hem meteen gekocht en ik moet zeggen dat ik vrij verrast ben , ik ben echt verslaafd aan het album.
Maar dus het volgend liedje is They Don't know About Us - One Direction. 



Het volgend liedje waar ik ook verslaafd aan ben is A Thousand Years - Christina Perri. Ik kende Christina Perri voor dit liedje niet maar ze heeft echt een prachtige stem ! A Thousand Years heeft ze volgens mij gemaakt voor de Twilight film Breaking Dawn.


Het laatste liedje dat ik graag met jullie wil delen is een liedje van Taylor Swift. Never Grow Up - Taylor Swift   Door dit liedje heb ik eigenlijk al geen zin meer om te groeien , dit liedje doet me eigenlijk een beetje beseffen hoe goed mijn leven nu is thuis met mijn ouders en broer en zus. Later ga ik alles alleen moeten doen op mijn eigen benen moeten staan en dat maakt me eigenlijk een beetje bang op een of andere manier.



Het valt mij nu eigenlijk pas op dat mijn favoriete liedjes op het moment allemaal trage liedjes zijn. Geen idee waarom maar ik vind ze leuk. Wat zijn eigenlijk jullie favoriete liedjes op het moment ?

2 opmerkingen: