woensdag 19 december 2012

Gezichtsmasker


Ik ben niet echt bezig met beauty en al die dingen , ik weet niet waarom maar het trekt me momenteel nog niet echt aan ook al vind ik make-up bij sommige mensen echt heel mooi staan. Wat mij wel aantrekt zijn bv gezichtsmaskers of haarmaskers , ... Eigenlijk bijna alle huid en haar verzorgende producten. Een maand of 2 geleden kocht ik 2 gezichtsmaskers bij kruidvat want ik wou ze is testen en ik heb 1 van de 2 al is getest en ik wil even het resultaat met jullie delen.  



Ik testte het blauwe maskertje die zou zorgen voor anti-stress. Eerlijk gezegd geloof ik daar niks van dat een maskertje anti-stress is maar ik wou het toch eens proberen.


Op de verpakking is er een klein flapje zeg maar , waar je aan moet trekken om het open te maken en dan moet je het maskertje er uit duwen en aanbrengen op je gezicht mar waarschijnlijk weten jullie dat wel. 


Het maskertje ziet er zo uit als het op je gezicht zit. Het is eigenlijk meer wit dan blauw maar goed dat is niet erg. Je moet het maskertje 10 √† 15 minuten op je gezicht laten drogen en dan mag je het eraf spoelen. Ik vind dat het maskertje ruikt naar scheerschuim voor mannen , of aftershave zo die soorten producten. 


Ik vond het na 15 min best wel eng uitzien , het leek alsof ik heel oud was en ik kon mijn gezicht bijna niet meer bewegen omdat het maskertje echt hard geworden was haha !  Dat was echt een heel raar gevoel. Ik heb het maskertje eraf gehaald met een nat washandje omdat ik het er zo gemakkelijker afkreeg ik heb lauw water gebruikt want dat stond er geloof ik op.


Zo zag ik eruit nadat ik het maskertje er volledig afgekregen had. Mijn gezicht is op bepaalde plaatsen een beetje roze geworden en mijn puisten roder en mijn huid was droger. Daarna heb ik wel nog een gezichtscr√®me van Nivea gebruikt want ik kan niet goed tegen het gevoel van een droge huid. 

Dus ja , ik denk niet dat ik het maskertje nog eens zou gebruiken want echt goed vind ik hem ook niet. Ik hoop dat het andere maskertje een ander effect geeft... Ergens had ik ook wel verwacht dat het maskertje niet echt goed zou zijn of zo want hij is heel goedkoop ik denk dat hij iets minder dan 2 euro kost , maar ik wou hem even proberen.

Hebben jullie deze maskertjes al is geprobeerd en wat vonden jullie hiervan ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen