zaterdag 1 december 2012

Tag : hoe fake ben jij ?


Ik zag deze tag al op verschillende blogs en ik vond hem eigenlijk best wel leuk. Daarom ga ik hem nu ook zelf doen zo weten ik en jullie hoe fake ik ben !








1. Heb je ooit cosmetische chirurgie ondergaan? 

Nee en ik ben het denk ik ook niet van plan tot nu toe. Ik denk dat ik wel zo'n operatie zou ondergaan als ik bv een zwaar ongeluk krijg en daardoor misschien een scheve neus of iets dergelijks gekregen heb dan zou ik het wel doen. 

2. Gebruik je valse wimpers? 

Nee , ik vind ze bij sommige mensen heel mooi staan maar ik denk dat dat bij mij niet zou passen en ik ben er bijna zeker van dat ik er niet mee overweg zou kunnen. 

3. Draag je een weave of extensions? 

Nee , dit jaar heb ik wel 2 keer een weave gedragen maar momentaal heb ik er geen. Ik vind lang haar heel mooi , mijn haar komt tot aan mijn schouders maar ik vind dat niet lang genoeg ik wil langer. 

4. Gebruik je iedere dag make-up? 

Nee , ik gebruik eigenlijk nooit make-up. Af en toe doe ik wel eens mascara aan maar that's it. Ik wil het wel eens overwegen maar momenteel heb ik er nog niet echt de behoefte om make-up te gebruiken. Ik gebruik ook nagellak regelmatig maar ik weet niet of dat als make-up gezien wordt ... 

5. Zou je een cosmetische operatie overwegen? 

Mijn antwoord op deze vraag zit in vraag 1 verwerkt.

6. Kun je nog zonder make-up? 

Ja, zonder problemen ik gebruik het toch nooit. 

7. Draag je nepnagels? 

Nee , ik bijt niet op mijn nagels dus als ik wil kan ik mijn nagels heel erg lang laten worden. Ik heb geen nep nagels nodig.

8. Verf je je haren? 

Nee , ik heb van nature bruin haar maar ik heb wel opgemerkt dat mijn haren steeds donkerder van kleur worden maar dat is niet erg. 

9. Ga je onder de zonnebank? 

Nee, ik heb een lichtbruine huidskleur. Ik heb geen zonnebank nodig. 

10. Gebruik je selftanners? 

Nee , ik gebruik ook geen selftanners dat heb ik ook niet nodig. 

11. Heb je tattoo’s?

Nee , ik ben 14 jaar ik denk dat ik daar iets te jong voor ben , niet ? Maar later wil ik misschien wel 1 laten zetten maar dan wel geen hele grote tekening maar een klein kort betekenisvol woord of een teken dat ik speciaal vind. 

12. Heb je piercings? 

Als je oorbellen met piercings meerekent dan wel , ja. Ik heb 2 gaatjes aan mijn rechter oor , ik wil misschien nog een 3de gaatje maar daar ben ik niet zeker van ik zie nog wel. 

Dat was de laatste vraag , als ik zo zie dan ben ik denk ik bijna niet fake , maar wie weet verandert er in de toekomst nog van alles maar dat zien we dan wel. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden ! Doei. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen