vrijdag 25 januari 2013

DIY : Lipscrub


Ik ben een liefhebber van bijna alles wat je op je lippen kan smeren , ik ben geen persoon dat elke dag lippenstift of dergelijke aandoet maar ik heb wel een hele verzameling lippenbalsems en andere lip verzorgende producten.
Vandaag besloot ik maar even om een lipscrub te maken en dat wou ik met jullie delen.




Wat heb je nodig ?


  • Een lippenbalsem
  • Een klein potje (om je lipscrub in te doen)
  • Vaseline (petroleum jelly)
  • Suiker ( maakt niet uit welke)
  • Olijfolie
  • Een mengpotje  

Je neemt een klein stukje van je lippenbalsem (ik gebruik 1 van kruidvat merk) en thee lepel vaseline een theelepel suiker en een theelepel olie.




Je mengt dit allemaal samen tot het eigenlijk een geheel geworden is. Ik heb er daarna nog een beetje olijfolie aan toegevoegd omdat het te vast was en ik wou het minder vast hebben maar daarna werd het te vloeibaar waardoor ik nog wat suiker en vaseline toegevoegd heb.


Eigenlijk mag je zelf de hoeveelheden kiezen want misschien maak je minder lipscrub of juist meer. Ik heb mijn lipscrub gezet in een potje van de lush.




Voila dit is het resultaat. Ik ga mijn lipscrub wel in de koelkast bewaren omdat bijna iedereen dat doet geen idee waarom maar ik ga het gewoon ook doen.


Hopelijk vonden jullie het leuk. Doei ! 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen