dinsdag 29 januari 2013

Favoriete covers



Ik hou van muziek , moest er geen muziek zijn op de wereld zou het maar een saaie wereld zijn. Ik heb wel geen zangstem maar ik zing wel graag in de douche met mijn vriendinnen zingen voor de fun maar ik zing echt wel vals. Elke keer als ik iemand een cover  hoor zingen  of iemand met een heel mooie stem word ik stik jaloers omdat ik niet zo mooi kan zingen , maar daar zal ik maar mee moeten leven zeker ... Ik wil nu even een paar covers met jullie delen die ik echt heel mooi vind.


Deze soort covers zijn persoonlijk mijn favoriete soorten , een zangstem en voor de muziek mensen die beatboxen en verschillende geluiden maken met hun stembanden. Dit is een cover op I Knew You Were Trouble - Taylor Swift. 


Maddi Jane is best wel bekend op youtube ze kan echt heel mooi zingen. Ze is een meisje van 14 jaar volgens mij zal ze binnenkort echt wel wereldwijd beroemd worden want ze heeft echt een prachtige stem. Ze zingt hier het liedje van Demi Lovato - Skyscraper.


Deze zussen deden me meteen direct denken aan de Cimorelli sisters maar deze meisjes zijn de Gardiner sisters en ze maakten een cover op Kiss You - One Direction.


Dit zijn de Cimorelli sisters en ze hebben echt al heel veel covers gemaakt en ik vind ze allemaal 1 voor 1 geweldig ! Payphone - Maroon 5. Je kan zelfs een paar van hun covers in de iTunes Store kopen. 



Als laatste toon ik jullie een cover op Firework - Katy Perry het meisje dat zingt heet Avery , het is de eerste keer dat ik een liedje van haar hoor maar ze kan echt mooi zingen.



Wat zijn jullie favoriete covers ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen