zondag 20 januari 2013

Catrice Million Styles



Onlangs stapten ik even binnen bij kruidvat om te zien of er nieuwe dingen waren in de winkel en ook om te kijken welke dingen afgeprijsd waren. Toen ik bij de spullen van Catrice kwam zag ik dat ze nieuwe nagellakjes hadden de lakjes heten "Million Styles". Het zijn eigenlijk Top Coats maar met een bepaald effect.




Eerst heb ik de nagellak "030 Meet Me At Coral Island" gebruikt.



Ik zet altijd 2 laagjes van deze kleur omdat ik het dan mooier vind.  


Wanneer de roze nagellak droog was zette ik de top coat met glitters op mijn nagels. Ik heb de "C04 SHAKE IT! FLAKE IT!" gekocht. 


Ik vind het er best leuk uitzien , het valt niet echt op maar toch zie je het dat vind ik fijn. 

Hebben jullie al zo'n Million Styles nagellak geprobeerd ? 


4 opmerkingen: