zondag 6 januari 2013

Shoplog Antwerpen



Zaterdag trok ik samen met 4 vriendinnen naar Antwerpen om te shoppen. Ik was eigenlijk een beetje teleurgesteld omdat ik niet echt heel veel gevonden heb maar ik heb toch nog wel een paar dingen gevonden en ik ben blij met wat ik heb. Dus ik ga even met jullie delen wat ik gekocht heb.




Eerst ga ik jullie tonen wat ik kocht bij Forever 21. Ik vind Forever 21 echt een geweldige winkel maar hij is zo groot dat ik in de winkel meestal helemaal in de war geraak door al die kleren en wat ook vaak gebeurt in de Forever 21 is dat ik bijna altijd iets mooi vind maar nooit in mijn maat. 


Elke keer als ik naar Forever 21 ga koop ik wil 1 paar sokken en deze keer deed ik dat natuurlijk weer , ik kocht een pak van 2 paar sokken voor 3 euro het ene paar is wit met zwarte bolletjes en het andere paar is gewoon zwart. 

Ik kocht ook een t-shirt waarvan sommige hem heel leuk zouden vinden en andere mensen juist heel lelijk. Ik kocht een t-shirt met Optimus Prime op en ik vind hem echt geweldig , ik weet niet waarom maar ik was er eigenlijk meteen verliefd op toen ik hem zag. Hij kost € 13,75


Verder kocht ik nog een pull voor mijn zus met hartjes op en Oorbellen , de oorbellen kosten €2,90


Ik ging ook naar The Sting daar vind ik wel altijd iets. Normaal gezien koop ik daar enkel t-shirts of pulls maar nu kocht ik er een broek en ik was er meteen verliefd op. Ik vond hem bij de kleren die afgeprijsd waren , hij kostte in begin € 55 maar ik kocht hem voor  € 29,95. 

Deze broek is een hoge broek hij komt ongeveer tot aan mijn navel dacht ik.


Verder ging ik ook naar de H&M en daar kocht ik een manicure set voor een vriendin van mij omdat ze onlangs jarig was en 2 t-shirts en een kleedje voor mezelf 


Deze t-shirt kost € 9,95 ze hadden hem ook met donkergroene mouwen en oorspronkelijk wou ik die met de donkergroene mouwen maar ze hadden die niet meer in mijn maat dus kocht ik die met de oranje mouwen.


Dit kleedje kost € 14,95 en ik vond de print op het kleedje speciaal , ik vind het gewoon een mooi kleedje.


De laatste t-shirt die ik kocht was deze grijze t-shirt met hele kleine gekleurde bolletjes op , in het echt zie je de bolletjes beter dan op de foto en deze kost €9,95. Het is een vrij losse t-shirt hij plakt niet of zo , ik ga hem waarschijnlijk aandoen op dagen dat ik gewoon thuis blijf of op vakantie aan het strand of wanneer ik ga sporten.


Daarna ging ik nog naar Ubran Outfitters waar ik een tas kocht van pac-man maar het is geen gewone tas als je er iets warms in giet dan verschijnen de mannetjes en al die andere tekeningen op de tas en dat is best wel cool , hij kostte mij € 6


En als laatst ging ik ook nog naar America Today waar ik 2 pakjes kauwgom kocht 1 van double mint en 1 van Hubba Bubba. Ze hadden daar ook kauwgom met kaneel smaak mijn vriendin had die gekocht en ik mocht 1 proeven , het had echt de smaak van kaneel dat was echt raar om dat zo de hele tijd in je mond te hebben.
Ik kocht ook 2 pakjes van Wonka rainbow nerds.



Dit was het ik hoop dat jullie het leuk vonden en zijn jullie onlangs nog gaan shoppen en wat hebben jullie toen gekocht ? 


3 opmerkingen: