zaterdag 2 februari 2013

Keri Smith



Boeken , ik hou van ze. Geen idee hoe het komt maar ik lees echt heel graag boeken , ik heb het gevoel dat ik even in een andere wereld leef en een ander persoon ben. 's Avonds is dat de beste manier voor mij om te ontspannen om alles even te vergeten maar dit gevoel krijg ik niet alleen bij leesboeken maar ook bij de doe boeken van Keri Smith.


Keri Smith is een schrijfster maar ze schrijft geen leesboeken maar doe-boeken. Het zijn leuke boeken om je creatief bezig te houden , ze heeft ondertussen al zo'n 6-tal boeken geschreven , denk ik ? Je kan haar boeken in het Engels kopen maar ook in het Nederlands. 


Momenteel heb ik 2 boeken van Keri Smith , maar eigenlijk wil ik al haar boeken hebben.
Het eerste boek dat ik jullie wil tonen is The Non-Planner Datebook en dat is een klein boekje - even groot als mijn hand - waarin je kan schrijven over je dag , dingen die je moet onthouden , dingen die je blij maken op dit moment. Het is eigenlijk een soort van dagboek. Er zijn ook een aantal pagina's waar gewoon een lege kalender in staat en waar je zelf de maand mag kiezen waar je bv verjaardagen schrijft of dingen die in die maand zullen gebeuren.





Het tweede boek dat ik van haar heb , heb ik eigenlijk nog mar pas gekocht en dat is Finish This Book. Zoals de titel zegt is het een onafgewerkt boek dat je zelf moet aanvullen , dit boek verplicht je eigenlijk om creatief bezig te zijn en dingen te doen die je normaal nooit doet. Ik vind het echt een fantastisch boek , als ik er in bezig ben dan zonder ik mij helemaal af zonder pc , gsm , iPod , ... Alleen mijn boek en ik.






De boeken die ik zeker nog van haar wil hebben zijn Mess , Wreck This Journal en This Is Not A Book. 

Hebben jullie al boeken van deze schrijfster ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen