donderdag 28 februari 2013

Kunstschaatsen #2



Enkele maanden geleden schreef ik een artikeltje over het feit dat ik begonnen ben met schaatsen. Sinds begin februari heb ik mij ingeschreven in een kunstschaats club. Ik heb al van alles geleerd zoals : hurkje , zweefje , sleepje , bunny hop , .. Want me tot nu toe nog altijd niet lukt is een pirouette op 2 voeten , grrr ! Ik ga elke woensdag en zondag schaatsen en ik vind het super !




Vorige week kocht ik nieuwe schaatsschoenen van het merk Jackson , het zijn hele goede schoenen voor beginende kunstschaatsers maar ik heb aan elke voet een blaar zitten die heel veel pijn doet . Ik heb er een compeed pleister op geplakt en nu gaat het eigenlijk al veel beter.



Ik denk dat ik het schaatsen nooit beu zal worden want ik doe het echt immens graag !

Wat is jullie hobby ? 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen