zaterdag 30 maart 2013

Paris #2

Uitzicht van op de Eiffeltoren 

Woensdag kwam ik terug van 3 dagen Parijs en het was geweldig ! Het was echt heel veel stappen en iedereen had pijn aan zijn voeten maar het was wel de moeite waard. De eerste dag -maandag- hebben we het meest gestapt van de 3 dagen , we hebben toen ook het meest bezocht. We hebben L'hotel de Ville bezocht , Centre Pompidou , La fontaine stravinski , La Cité De l'Horloge , Notre Dame , Louvre , Place de La Concorde , Champs-Elysées en de Arc de Triomphe. We hebben even in de Champs-Elysées mogen shoppen maar daar had ik enkel iets in de H&M gekocht want de andere winkels waren een beetje duur en ik wou de eerste dag niet al meteen veel geld uitgeven. We zijn ook de Eiffeltoren gaan bezoeken en het uitzicht van op de eiffeltoren is echt geweldig !  In de avond hebben we een boottocht gemaakt op de Seine maar ik was echt dood moe en ik heb een beetje geslapen op de boot.





Notre Dame 
La Cité de l'Horloge 

 Centre Pompidou 

L'Hotel de Ville 

Place De La Concorde 

Eiffletoren dag en nacht



De 2de dag hebben we L'hotel des Invalides bezocht , L'Ecole Militaire , La Tour Eiffel , Le Trocadereo , La Défense daar hebben we ook enkele uurtjes mogen shoppen en in de avond hebben we nog Mont-Marte bezocht , Sacré Cœur en Place du Tertre. Het Shopping centrum in La Défense is groot maar ze hebben dezelfde winkels als in België en Nederland dus ik vond het niet echt super speciaal , ik heb ook helemaal niet veel gekocht. 

De 3de dag was denk ik toch de leukste , we zijn naar Disneyland geweest ! Ik HOU echt van Disney , ik wil alle Disney films kopen en dan een Disney marathon houden , zo zot ben ik van Disney. 
Ik vind het jammer dat ik zo ver van Disneyland woon anders zou ik er waarschijnlijk elke maand zeker is gaan. Later wil ik ook mega graag naar Disney world in Florida. 


Zijn jullie al is naar Parijs geweest ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen