zondag 24 maart 2013

Paris



Morgen vertrek ik met school voor 3 dagen naar Parijs. Hier heb ik al heel lang naar uitgekeken want ik ben nog nooit naar Parijs geweest , wel al is naar Disneyland Parijs maar nooit in Parijs zelf.
Jammer genoeg gaat het wel koud zijn maar het blijft droog dus dat is een plus punt. Gelukkig heeft het zaterdagnacht gesneeuwd en niet zondagnacht en is alles al bijna gesmolten dus morgen geraken we denk ik zonder probleem in Parijs.

We gaan vooral veel bekende monumenten bezoeken zoals : de Eiffeltoren , Champs-Elysées , Place de la concorde , notre dame , ... Ook gaan we een rondvaart maken op de Seine , een bezoekje brengen aan Dinseyland en shoppen. Ik kijk het meeste uit naar het shoppen en Disneyland , haha.


Ik heb wel schrik om bestolen te worden of per ongeluk de groep te verliezen en verloren te lopen , maar dat laatste zal denk ik niet zo gemakkelijk gebeuren. Bestolen worden daar is de kans wel groter voor aangezien ze nu echt hele slimme en snelle trucjes hebben om dingen te stelen.

Ik hoop gewoon dat het leuk gaat worden en dat het droog blijft dan ben ik al heel gelukkig !

Zijn jullie al is naar Parijs geweest ?   

1 opmerking: