zondag 17 maart 2013

Tag : Wie ben ik ?




Ik blog nu al enkele maanden maar ik heb nooit uitgebreid vertelt wie ik ben daarom dacht ik om deze wie ben ik tag te doen. Dit is ook niet echt uitgebreid maar zo leer je me ook al een beetje kennen.




Naam: Iris
Leeftijd: 14
Jarig op: 12 oktober
Geboren in: 1998
Haarkleur: Donker Bruin
Kleur ogen: Donker bruin
Lievelingskleur: geel en paars
Huisdier: 1 konijn , fluffy
Studie/Klas: 3de middelbaar , wetenschappen 
Gaat het liefst op vakantie naar: Londen 
Wil nog een keer op vakantie naar: Spanje , Londen 
Sport: Judo , Kunstschaatsen 
Vindt het ook leuk om te doen in haar vrije tijd: Schaatsen , afspreken met vriendinnen 
Favo kledingstuk: All Stars , zwarte skinny jeans 
Later trouwen: Geen idee , misschien
Lievelingsfilm: Ik heb niet echt een lievelingsfilm 
Wil later worden: Iets in geneeskunde
Favo boek: Between , hongerspelen , Pretty Little Liars
Favo eten: Spaghetti
Wat voor auto: Mazda (dit is natuurlijk niet mijn auto maar die van mij vader)




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen