zaterdag 27 april 2013

99 Things Tag



Deze tag heb ik de laatste tijd op redelijk veel blogs voorbij zien komen daarom ga ik hem ook even doen.
Er zijn dus 99 dingen en de dingen die ik al gedaan heb in mijn leven staan vetgedrukt. 


1. Je eigen blog gestart
Ja , myfairytale1 
2. Onder de sterren geslapen
Vroeger zat ik in de scouts en elke zomer gingen we kamperen op een weide toen sliepen we onder de sterren , heel leuk !
3. In een band gespeeld
4. Naar Hawaii geweest
5. Een meteorietenregen gekeken
6. Meer dan je je kan veroorloven aan een goed doel gegeven
7. Naar Disneyland geweest
8. Een berg beklommen
Met de scouts heb ik dat heel veel gedaan , een paar jaar geleden toen we op vakantie gingen in Frankrijk en dan nog eens vorig jaar in Spanje 
9. Een bidsprinkhaan vastgehouden
10. Een solo gezongen
In de lagere school , deden we is een musical en ik moest 4 zinnen alleen zingen. 


11. Bungee gesprongen
12. Parijs bezocht 
Vorige maand nog met school , het was echt super! 
13. Naar een onweersstorm gekeken
Elke keer als het onweert kijk ik wel naar buiten , ik vind het zo mooi om te zien. 
14. Jezelf vanaf nul een kunst geleerd
Ik heb van alle kunstjes geleerd met flowersticks toen ik nog in de lagere school zat , ik heb geen idee of ik dit nu nog kan. 
15. Een kind geadopteerd
16. Voedselvergiftiging gehad
17. Bovenop het Vrijheidsbeeld gelopen
18. Je eigen groenten geteeld
Vroeger hadden we een paar tomaten planten in de tuin staan , ik vond dat super leuk om die te gaan plukken als ze rijp waren. 
19. De Mona Lisa gezien in Frankrijk
20. Geslapen in een nachttrein
Wanneer ik samen met mijn moeder naar Zwitserland gingen , dan gingen we altijd met de trein en op de terugweg reden we 's avonds. 



21. Een kussengevecht gehad
22. Gelift
23. Jezelf ziek gemeld terwijl je niet ziek was
24. Een sneeuwfort gebouwd
Vroeger heel vaak ! 
25. Een lammetje vastgehouden
26. Ge-skinnydipt
27. Een marathon gelopen
28. In een gondel gevaren in Venetiƫ
29. Een totale eclips gezien
30. Een zonsopgang of zonsondergang gekeken
Soms als ik vroeg wakker ben dan kijk ik is naar de zonsopgang en naar de zonsondergang heb ik ook al vaak gekeken. 



31. Een homerun geslagen
Als we tijdens L.O. Baseball spelen dan gebeurt het soms dat ik een homerun slaag maar dat gebeurt heel weinig. 
32. Op een cruise geweest
33. De Niagara Falls in het echt gezien
34. De geboorteplaats van je voorouders bezocht
35. Een Amish gemeente gezien
36. Jezelf een nieuwe taal geleerd
Engels , ik heb het voornamelijk geleerd door veel naar Engelse serie te kijken met ondertiteling maar nu leer ik het ook op school. Ik ben niet super in Engels maar het is niet zo'n moeilijke taal om te leren.
37. Genoeg geld gehad om geheel tevreden te zijn
38. De toren van Pisa in het echt gezien
39. Gaan rots klimmen
40. Michelangelo’s David gezien


41. Karaoke gezongen 
Mijn vriendin heeft Sing star thuis en ja soms spelen we is karaoke. 
42. Een geiser zien uitbarsten
43. Voor een vreemdeling een maaltijd betaald in een restaurant
44. Afrika bezocht
Ik ben in Congo geboren , en vroeger gingen we af en toe terug eens op bezoek bij familie maar nu is het al 12 jaar geleden dat ik daar nog geweest ben. 
45. Op het strand gewandeld bij maanlicht
46. Met een ambulance vervoerd
47. Een portret laten schilderen van jezelf
48. Diepzee gevist
49. De Sixtijnse kapel in het echt gezien
50. Op de top van de Eiffel Toren geweest
Ja en het uitzicht was geweldig ! 



51. Gedoken of gesnorkeld
Vorig jaar heb ik in Spanje gesnorkeld maar het lukte mij niet echt zo goed ik kreeg constant water in mijn mond en dat is niet echt de bedoeling ... 
52. In de regen gekust
53. In de modder gespeeld
Toen ik klein speelde ik eigenlijk wel vaak in de modder. 
54. Bij een drive-in bioscoop geweest
55. In een film gespeeld
Het was geen film maar een Vlaamse televisie reeks genaamd Thuis , ik heb daar een paar keer als figurant gespeeld. 
56. De Chinese Muur bezocht
57. Een bedrijf gestart
58. Vechtsport les gevolgd
Judo , ik doe het nu nog altijd maar het is wel mijn laatste jaar dat ik het ga volgen. 
59. Rusland bezocht
60. Geserveerd aan thuis- en daklozen of minder bedeelden


61. Scouting koekjes verkocht
62. Op een walvistocht geweest (toeristisch)
63. Bloemen gekregen zonder reden
64. Bloed, plasma of bloedplaatjes gedoneerd
65. Wezen Skydiven
66. Een Nazi concentratiekamp bezocht
67. Een automatisch incasso niet kunnen betalen door te laag saldo
68. In een helikopter gevlogen
69. Een favoriet kinderspeeltje bewaard
Ja , ik heb er nog een paar. 
70. Het Lincoln Memorial bezocht


71. Kaviaar gegeten

72. Een quilt gemaakt
73. In Times Square gestaan
74. Door de Everglades getoerd
75. Ontslagen bij je baan
76. Het wisselen van de wacht gezien in Londen 
77. Een bot gebroken
78. Passagier geweest op een motor
79. De Grand Canyon in het echt gezien
80. Een boek gepubliceerd



81. Het Vaticaan bezocht
82. Een gloedje nieuwe auto gekocht
83. In Jeruzalem gelopen
84. Je foto in een krant
Een paar keer maar dat was altijd met bepaalde schoolactiviteiten en soms kwamen de mensen van de krant een foto trekken om daar iets over te schrijven. 
85. Een vreemdeling gekust op middennacht bij Nieuwjaar
86. Het Witte Huis bezocht
87. Een dier gedood en bereid om te eten
88. De waterpokken gehad 
Ja , toen ik een jaar of 3 was 
89. Iemands leven gered
90. In een jury gezeten



91. Een beroemd persoon ontmoet
Een paar bekende Vlamingen maar nooit een wereldberoemde ster , jammer. 
92. Deelgenomen aan een boekenclub
93. Een tattoo hebben
94. Een baby gehad
95. De Alamo (Texas) in het echt gezien
96. In het Groot Zoutmeer (Utah / Great Salt Lake) gezwommen
97. Betrokken geweest in een rechtszaak
98. Een GSM gehad 
Ja, nu heb ik een LG Cookie 
99. Gestoken door een bij 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien ! xoxo

1 opmerking:

  1. Oeh wat een leuke tag is dit! Misschien dat ik m nog wel overneem :)

    Als je het leuk vind, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van afgelopen week inclusief een foto en een link naar jouw blog! Super leuk toch? Ik zou het gezellig vinden als je mee komt 'feesten'!

    Liefs van Rosie
    Lifebyrosie.nl

    BeantwoordenVerwijderen