donderdag 18 april 2013

Favoriete sieraden


Ik ben niet echt een persoon dat veel sieraden draagt want ik kan ze niet zo goed combineren met mijn kleren of ze passen mij gewoon niet , ik vind altijd wel een excuus om ze niet te dragen. Sieraden passen bij andere mensen altijd heel goed en heel het plaatje klopt gewoon maar bij mij niet. Ondanks het feit dat ik ze niet echt bij mij vind passen heb ik toch wel een aantal sieraden die ik af en toe draag, en die sieraden ga ik jullie even laten zien.



Wat ik het meeste draag zijn oorbellen , ze passen bijna altijd wel met mijn outfit en sommige oorbellen zijn subtiel en vallen niet echt op maar toch geven ze die extra touch. 


Van al mijn oorbellen zijn dit diegene dat ik het meeste draag , de witte roosjes had ik vandaag zelfs nog aan. Het is heel handig dat ze in 6 verschillende kleuren kwamen , zo kan ik genoeg afwisselen.


Deze oorbellen draag ik niet zoo heel veel maar ik vind ze heel schattig omdat ze niet groot zijn maar ook niet te klein.


Deze oorbellen heb ik een tijd heel vaak aan gedaan , nu minder geen idee waarom.


Ringen draag ik het minst van al mijn sieraden bijna nooit eigenlijk , zelfs niet op een feestje en als ik ze draag zal er toch een moment komen waarop ik ze toch zal uit doen. De voornaamste reden waarom ik zelden ringen draag is omdat ze meestal te groot zijn voor mijn vingers , ik heb smalle vingers waardoor bijna geen enkele ring mij past. Als ik ringen in de winkel pas dan passen ze wel maar als ik thuis kom en ik knip dat prijskaartje eraf dat er altijd aanhangt , dan zijn de ringen plots een beetje groter.

De ring met de roze appel komt uit de I Am en de ring met de strik uit Six.


Bandjes draag ik al wat meer maar toch nog niet zo vaak.


Deze bandjes draag ik vooral wanneer het mooi weer is , geen idee waarom maar het is iets dat ik spontaan doe als het mooi weer is draag ik meestal deze bandjes. Ik heb ze gekocht in een klein winkeltje in Spanje.


Deze 2 bandjes draag ik redelijk vaak omdat ze met bijna alles passen.


Ik heb deze bandjes onlangs nog gekocht in de H&M en ik heb ze nog maar 1 keer aan gehad op het verjaardagsfeestje van mijn nicht. Ik vind ze echt heel mooi maar ze zijn een beetje groot voor mijn pols en dat vind ik jammer.



En als ik ze draag dan draag ik ze ook niet allemaal samen omdat ik ze dan eigenlijk niet meer mooi vind. Ik weet niet of je het ziet op de foto maar ze zijn wel een beetje groot voor mijn pols.


Als laatste , de kettingen , weer iets dat ik zo weinig draag. In de zomer al wat meer dan in de winter maar toch nog redelijk weinig.


Om eerlijk te zijn heb ik deze ketting nog nooit aangehad sinds ik hem gekocht heb maar ik vind hem zo cool. Ik moet alleen nog ontdekken wanneer en met wat ik het ga dragen.

Hij komt trouwens uit de New Look.


Ballerina schoentjes vind ik echt schattig , ik was dan ook meteen verkocht toen ik deze ketting zag. Ik ben zelf geen ballerina maar ik vind het wel een mooie sport , die meisjes en jongens zijn zo elegant en ik vind het zo fascinerend dat ze toertjes kunnen draaien op hun teen.

Deze ketting komt ook uit New Look.


Deze ketting heb ik al een jaar of 2 maar ik vind hem er nog altijd even leuk uitzien als in het begin. Ik heb hem gekregen van een vriendin dus ik weet niet van waar hij komt.


Er was een tijd waarop ik echt zot was van sieraden met uilen , ik heb een stuk of 3 kettingen met een uil en 2 ringen met een uil. 1 van de 2 ringen heb ik per ongeluk gebroken.

Op zich vind ik deze ketting niet echt speciaal maar als je op de oortjes drukt dan gaan de vleugels naar opzij en verschijnt er een klok.

Deze ketting heb ik gekocht in Londen in de Camden Market.



Dit zijn niet mijn enige sieraden maar dit zijn wel degene die ik het mooist vind en die ik het meeste draag.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Daag ! xx 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen