zaterdag 13 april 2013

Gelnagels


Mijn nicht wilt binnen enkele maanden graag een cursus volgens over nagelverzorging , ik weet de exacte naam niet meer maar ze wilt dolgraag leren hoe je mensen hun nagels kunt verzorgen op verschillende soorten manieren. Ze heeft al enkele spullen gekocht maar nog niet alles want het zou in totaal 1000 euro kosten en daar wilt ze nog even mee wachten. Enkele dagen geleden vroeg ze mij of ze bij mij mocht proberen gelnagels te zetten zodat ze het ook al kon oefenen en ik heb ja gezegd omdat ik gelnagels toch nog wel mooi vind.






Het heeft toch wel wat tijd ingenomen ik geloof anderhalf uur maar ik ben wel blij met het resultaat. Het was niet de eerste keer dat ze het deed dus ik had wel vertrouwen in haar. Ik heb de kleur rood gekozen want dat is een kleur dat ik niet zo rap beu wordt en aangezien gelnagels soms tot 1 maand kunnen blijven zitten , moest ik wel een kleur nemen dat ik niet rap beu wordt.


Ik weet niet of ik dit vaak ga doen -gelnagels- ik denk eigenlijk van niet want ik varieer graag in nagellak kleur en met gelnagels gaat dit niet echt. Ik heb ook gelezen dat gelnagels eigenlijk niet echt gezond is als je dat te veel doet , het zou de kans op huidkanker verhogen en het zou ook schadelijk zijn voor de nagels maar 1 keertje kan geen kwaad.

Hebben jullie al gelnagels gehad ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen