dinsdag 16 april 2013

#OOTD



Eindelijk wordt het eens wat mooier weer , na al die koude dagen komt de zon eindelijk weer eens terug ! Het gaat af en toe wel nog regenen maar ik ben al blij dat het wat warmer is buiten. Nu dat het ook warmer is buiten hoeven we geen dikke winterjas meer te dragen. Vandaag wou ik jullie is tonen wat ik aan had , het is niet speciaal maar dit is wat ik aan had op een normale schooldag.





Ik had vandaag een jeans vestje aan , een kanten pulletje , een kaki groene tanktop , zwarte skinny jeans en zwarte all stars. 


Ik had ook 2 bandjes aan als accessoire , ik heb ze alle twee in Griekenland gekocht.


Het kanten pulletje en de kaki groene tanktop komen alle twee uit de New Look


Het jeans vestje komt ook uit New Look.


De zwarte Skinny Jeans heb ik gekocht in de Bershka. 

Ik was helemaal vergeten dat ik ook een lichte sjaal aanhad maar die staat nu niet op de foto's. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien ! 

3 opmerkingen: