donderdag 11 april 2013

Tag : 5 random things in my room



Ik zag deze tag toevallig op Youtube en ik vond hem best wel leuk maar aangezien ik geen filmpjes maak heb ik besloten om het met foto's te doen. Ik heb 5 willekeurige spulletjes uit mijn kamer genomen en daar heb ik een foto van genomen.





Dit is een starbucks beker. Er was een tijdje dat ik dit super graag verzamelde omdat ik vind dat deze bekers toch wel iets hebben.  Nu verzamel ik het niet meer want ik weet niet waar ik ze eigenlijk allemaal zou moeten zetten , ik heb er wel nog 3 op mijn rek staan.


Dit is een geur kaars van Brise , ik heb van dat merk 3 geur kaarsen deze is mijn favoriete van de 3. Hij heeft de geur van winterbessen.


Deze dromen vanger heb ik vorig jaar gekocht in Spanje en ik ben er echt super blij mee. Ik wou al lang een dromen vanger maar ik vond het nooit , tot ik naar Spanje ging.


Deze Cola fles verkochten ze een bepaalde tijd , ik geloof in de zomer ergens , maar ik vond hem te speciaal om weg te gooien daarmee dat ik hem bewaard heb.


Flawless is het 2de boek van de Pretty Little Liars reeks -momenteel ben ik dit boek aan het lezen- ik kijk ook naar de serie en ik vind de serie echt super leuk daarmee dat ik besloten heb om ook de boeken te lezen. Ik lees ze wel in het Engels zo oefen ik mijn Engels en ook omdat ik vind dat ze in het Engels leuker geschreven zijn dan in het Nederlands.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Daag ! xxx

3 opmerkingen: