donderdag 25 april 2013

The Carrie Diaries


Nadat ik alle afleveringen van Pretty Little Liars gekeken had , zocht ik een nieuwe serie om naar te kijken. Na een tijdje zoeken ben ik uitgekomen op een serie genaamd The Carrie Diaries. Misschien klinkt deze naam jullie bekend in de oren ? Er bestaat namelijk een boekenreeks van deze serie maar nu ook een televisie reeks.





Het verhaal gaat over een 16-jarig meisje genaamd Carrie Bradshaw , ze woont in een dorpje op een uur rijafstand van New York City. Ze brengt haar pubertijd door samen met haar beste vriendinnen Mouse en Maggie terwijl ze ook nog het recente verlies van haar moeder moet verwerken. Ze woont samen met haar jongere zus Dorrit en haar vader Tom. Tijdens het nieuwe schooljaar wordt ze verliefd op de nieuwe jongen Sebastian maar het populairste meisje van de school , Donna , heeft haar zinnen ook op Sebastian gezet. Carrie krijgt een stage bij een advocatenbureau in Manhattan en ze probeert met enige moeite haar leven op school te combineren met haar carrière in de stad. 

Trailer The Carrie Diaries 


De hoofdrol wordt gespeeld door AnnaSophia Robb. Eerlijk gezegd had ik nog nooit van haar gehoord maar ik vind wel dat ze de rol van Carrie heel goed speelt. Ik heb een beetje opzoek werk gedaan over haar want ik wou weten in welke films of serie ze nog gespeeld heeft en zo heb ik ontdekt dat ze Violet Beauregarde speelt in de film Charlie And The Chocolate Factory. 

Kenden jullie deze serie al ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen