donderdag 2 mei 2013

One Direction Concert


Woensdag 1 mei was het eindelijk zover , ik zou ze eindelijk in het echt bezig zien. One Direction dit was 1 van de beste uit mijn leven denk ik. Het was ook het eerste concert dat ik ooit mee heb gemaakt dus dat maakt het nog extra speciaal. Ik ben al superlang een fan van One Direction en ik heb echt heel lang gewacht om hun eindelijk te zien.




Het was echt geweldig ! De persoon die het voorprogramma zong kende ik niet , het was een meisje genaamd Camryn. Ze kon nog redelijk goed zingen maar ik heb weel een groot deel van het voorprogramma gemist omdat er een super lange file was maar dat vond ik niet erg ik vond de jongens zien VEEL VEEL VEEL belangrijker !

Ze zijn begonnen met Up All Night en geëindigd met What Makes You Beautiful. Het was raar om ze in het echt te zien , het leek wel een droom. Ik had het gevoel dat ik ze al vaker gezien had in het echt , geen idee waarom.


Vrijdag 3 mei is het de beurt aan Nederland. Aan iedereen dat gaat ik : veel plezier het is echt geweldig en geniet ervan , geniet van elke seconde want het is echt super !


Dit heeft mijn vriendin die naast mij zat , we konden ze al redelijk goed zien maar toen ze op het middenplein zaten , zagen we ze echt super goed ! 

Zijn jullie naar hun concert geweest of gaan jullie nog ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen