zaterdag 11 mei 2013

Shoplog


Gisteren ben ik gaan shoppen en het was eigenlijk al een tijdje geleden. Eigenlijk ging ik vooral om zomerkleren te kopen omdat het weer een beetje warmer wordt maar ik heb niet veel dingen gevonden , ik heb redelijk weinig gekocht. Dus het wordt een kleine shoplog.




Ik zal beginnen met wat ik kocht in Forever 21. Ik kocht oorbellen en een t-shirt. In Forever 21vind ik meestal niet echt mijn ding. De kleren die ze verkopen zijn heel mooi maar ofwel zijn ze te groot voor mij , want ik ben redelijk klein en smal, ofwel passen ze gewoon echt niet bij mij.


De oorbellen aan de linkerkant hebben €3,90 gekost en ze hebben de vorm van symbolen op  kaarten. De oorbellen aan de rechterkant kostten €2,90 , ze hadden deze ook in een meer donkere variant maar ik vond de lichtere variant mooier.


De t-shirt is vrij simpel. Er staat een prent op van New York en de foto is een beetje galaxy-achtig. De mouwen zijn wat dieper uitgesneden , en vanachter is hij een beetje langer dan van voor. Hij kostte €12,75.



De volgende kleren dat ik kocht komen van New Yorker.  Ik kocht daar 2 dingen , een rok een een t-shirt met lange mouwen. De rok kostte €6,95 en de t-shirt €7,95.

Voor


Achterkant


In de H&M kocht ik ook maar 2 dingen : een t-shirt en een short. De stof van de de t-shirt is wel een beetje dikker dan gewone t-shirts en hij kostte €14,95 en de short €9,95. 

De achterkant van de t-shirt is volledig zwart.

Voorkant

Achterkant


De laatste winkel waar ik iets kocht was New Look. Daar kocht ik 3 paar sokken , een short en snoep.
De sokken waren 3 voor €5 en ik vond ze te leuk om te laten liggen. Ik ben het prijskaartje van de short kwijt dus daarvan weet ik de prijs niet. De short is een beetje zwart en donkerblauw-achtig en het is een high-waisted short. Ik wist niet dat ze ook snoep verkochten in de New Look , ik was vrij verbaast om het daar te zien staan. Het snoep dat ik kocht smaakt naar frambozen , in begin zijn ze een beetje hard maar daarna worden ze zacht. Ze kostten €2,50


Voor 

Achterkant




Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Xx


2 opmerkingen:

  1. Je hebt super leuke dingen geshopt, die sokken vind ik echt hilarisch met #awkward!Ik hou van de serie awkward :D!

    Als je het leuk vindt, ik organiseer vandaag een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen die je afgelopen week geschreven hebt inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch?:D Bij deze ben je van harte uitgenodigd om mee te komen 'feesten'!

    Liefs Rosie
    van Lifebyrosie.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zwarte broekje vind ik echt erg leuk! je hebt mooie aankopen gedaan. Liefs, x
    PS: doe je mee aan de winactie op mijn blog?

    BeantwoordenVerwijderen