dinsdag 7 mei 2013

YouTubers



Ik heb de laatste tijd redelijk veel filmpjes bekeken van verschillende youtubers die ik voordien niet kende. Ik ben meestal toevallig op hun filmpjes terechtgekomen en ik vond ze leuk dus heb ik mij op hun geabonneerd. Ik wou dan ook is mijn favoriete youtubers met jullie delen.




Jacksgap ken ik nog niet zo heel lang maar toch al een tijdje , ik vind zijn video's altijd heel leuk en goed bewerkt. Soms vind ik het wel jammer dat ze ongeveer maar 5 min duren maar dat is niet zo erg.
Jack heeft ook een tweelingbroer genaamd Finn en soms maken ze een filmpje samen en soms is enkel Jack in de video te zien.



Tyler Oakley  is ook een Engelse youtuber en hij heeft 2 filmpjes gemaakt samen met Jack , zo heb ik hem eigenlijk ontdekt. Tyler brengt mij meestal aan het lachen ook al zegt hij iets dat niet eens grappig bedoelt is , geen idee waarom. Ik vind hem heel gezellig. Tyler is homo maar daar maak ik geen probleem over , ik vind zijn filmpjes leuk.


Kingsley  is ook een Engelse youtuber en hij heeft ook een filmpje samen met Tyler gemaakt. In het begin toen ik naar zijn filmpjes keek wist ik echt niet dat hij ook homo was tot dat hij het is vertelde in 1 van zijn filmpjes. Ik had het niet verwacht om eerlijk te zijn. Ik vind Kingsley zijn filmpjes bijna altijd grappig hij heeft zo'n leuke persoonlijkheid , echt geweldig.



IIsuperwomanII , ik vind haar echt geweldig ! Ze praat wel redelijk snel waardoor ik haar soms niet goed versta maar ik vind haar filmpjes ook echt grappig. Ze is Indisch en soms spreekt ze met een Indisch accent , haha dat vind ik echt zalig !


Stilababe09 maakt soms beauty filmpjes , fashion filmpjes en DIY filmpjes. Ze maakt ook andere filmpjes maar ik ken geen goede benaming voor die soort filmpjes. Ik vind haar ook een heel gezellig meisje en ik vind het altijd wel leuk om naar haar filmpjes te kijken.


Macbarbie07 maakt dezelfde soort filmpjes als Stilababe09. Eigenlijk lijken hun filmpjes wel op elkaar. Ik heb geen idee of het gewoon toeval is of dat ze hun inspiratie bij elkaar halen maar voor mij maakt het niet uit. Bethany haar filmpjes vind ik ook heel erg leuk , eerst keek ik enkel Bethany haar filmpjes en dan pas die van Stilababe09/Meredith maar nu kijk ik ze alle 2 en ik vind ze super !







Eigenlijk heb ik alleen maar Engelse youtubers getoond maar over het algemeen kijk ik ook enkel de filmpjes van Engelse youtubers. Behalve die van Teske en Vera Camilla kijk ik ook regelmatig. 

Wie zijn jullie favoriete youtubers ? 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen